//TAKE MY HEART
Iloeyou
Sunday, 29 January 2012 @ 01:09 | 0 Comment [s]

Awak Awak , saya sukakan awak lah . Awak nak saya buktikan macam mana lagi hah ? Takkan awak nak suruh saya cakap face to face dengan awak yang saya sukakan awak . Eheh , saya tahu awak dah ada yang punya kan kan ? semalam 28.1.2012 kat QUEENSBAY pun awak sombong dengan saya . Masa tu awak panggil saya kan , saya bukan taknak pegi dekat awak tapi saya malu . . . Kawan-kawan awak semua tengok saya . :3 . Kawan saya pun cakap , awak asyik tengok saya pelik je . Esok kat sekolah , macam mana lah saya nak tumpukan pelajaran dalam kelas kalau saya asyik ingatkan awak . Awak pakai Baju warna putih masa dekat QUEENSBAY . Auwww , favourite colour saya lah awak ;3 . Tapi ade orang cakap , dah ade perempuan mintak kaple dengan dia . Saya taktahu respons awak apa , tapi kalau awak terima dia Saya Gembira sebab awak dah ade kekasih hati ;D Satu perkara yang saya nak awak tahu , saya sukakan awak . Biarlah orang nak cakap apa pun . Ini hati saya , bukan hati diorang . Saya tunggu awak tau :')


| Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox . Thanks for visiting my blog.
" />


Story About Stuff Links

"




Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D